Och så var...

....det redan torsdag.

Vart tar tiden vägen, man gör ju ingen nytta. Ska bli riktigt skönt att börja jobba dels för pengarna men absolut för att ha nåt att göra och känna att man gör nån nytta med livet!
Nu borde jag redan ha ätit och duschat och varit på väg in till stan för att hämta mamma och mormors julklapp. Men jaa morgonrocken och duschen har jag hunnit med, men äta och stan är långt kvar...
Jag är inte hungrig men eftersom jag ska direkt till stallet så måste jag äta annars så svimmar jag väl.

Igår hann jag faktiskt med mycket!
GIck upp vid 7 halv 8 och gjorde i ordning mig, hämta Jagge Halldan och Martin i stan. Sen åkte vi vidare till Ida i Godegård sen bar det av till Linköping, i bilen blev det ett och annat roligt samtalsämne! Ingen av oss är väl så värst fin i kanten så blev ganska mycket under bältet! 
Väl framme skulle männen äta så vi lämna dom och tog en sväng på staden! Svinkallt och allt för mycket folk för att vara en onsdag, mitt i veckandag....
Det var då jag kände HAR INTE FOLK JOBB ELLER?!?! Men vi var ju där för vi inte heller har några jobb och måste köpa julklappar ändå...
Ida och jag tröttna ganska fort, så ringde och hörde vart männen var, Kikobar.. Hopp satt dom i värmen och drack öl när vi sprang runt på stan och frös... Kikobar ligger mitti mot min mosters jobb så sprang in och hälsa på henne oxå:)

Efter linköping åkte vi direkt till stallet, kan ju inte säga att dom är speciellt tuffa när det väl gäller! Så jälva mesiga, Helt plötsligt var hästar jätte stora och farliga och läskiga.. Jaa allt går att skryta över msn, men när det väl gäller så....
Hann alla fall rida både Bollta och Mini innan lektionerna börja :) Mocka och göra mat, trodde jag skulle dö för fy fan vad kallt det var!! När jag kom hem visa det -6 på termometern...
Var bara och hoppa in i duschen och sedan åka till vadstena och göra pepparkakshus med alex....
VÄRLDENS FULASTE OCH SNEASTE!!! hahahaha
men men allt sluta med mjölkrig, vet ju nån som får dammsuga i dag.



Helt okej jätte trevlig dag;)
Jag vet alla fall att jag har världens bästa vänner<3



Martin livrädd, Jagge görnervös Halldan imponerad, han tyckte bollta va mysig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0