Ullared!

Igår var vi i Ullared hela dagen verkligen!
Mamma skjutsa oss till Mjölby till kl.9 till Philip åkte direkt! Vi stanna många gånger på vägen ner;P Så väl halv två var vi nere...
Inte alls mycket folk, ida och Philip tyckte det men första gången dom va där och för mig var det bara 3e gången iår HAHA. Jaja känner mig inte som en stammis!

Mycket rolig dag kan jag säga, skratta så mycket att jag har träningsvärk i magen idag!
Vi träffa Boris och "Morgan på lagret". Tog kort med Morgan, snodde en kundvagn (den va tom!), dumpa varor som vi inte ville ha lite överallt och på konstiga ställen!  Men roligaste var nog när jag körde över Philip med kundvagnen och han ramla! HAHAHAH folk kolla jättesnett och ida skämdes och jag as garva o Philip låg och kräla på golvet och ingen hjälpte han :D


Bilder från ni ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0