Veckan....

Håller på att julstäda lite, går inte så jättebra armen värker som jag vet inte vad.
Igår tvinga ida mig att ta grissprutan, mår inte så där jätte bra och det gör inte hon heller:P

det har varit dåligt med bloggande den här veckan men har gjort så mycket annat faktiskt :)



Onsdags: Vara hos Emma en sväng och käka lite wook, sen åkte jag vidare till Vadstena och kolla på Bonde söker fru med Alex:)

Torsdag: Lekte med Ida gick på stan och leta julklappar. På kvällen åkte vi till Emma och åt Kyckling och Pommes, och spela lips hela kvällen, Och självklart Mammas pojkar! Härlig tjejkväll

Fredag: Ida och jag tog en lunch med Martin och Kim, träffa Lollo som jag skulle ta en fika med, blev ingen fika allt sluta med galet fest på Hallen.

Lördag: Jag och Ida var fyllechaffis åt Linnea och hennes brudar till Linköping! Där blev det galet med Dans nyktert! Ida och jag gillar dansa nyktert i Lkpg ;)

Söndag: Tog det lungt, red med på en lektion på kvällen. Bollta var jätte duktig:)

Måndag: Avslutning med Ungmöjlighet, efteråt drog jag Lollo Viktor och Sebbe till Wooken och käka lite :) Sen drog jag och Viktor hem till Simon där töntarna lana;) Trodde Viktor skulle döda mig där ett tag:P

Tisdag: Ida tvinga mig som sagt att ta sprutan:P Sen åkte jag Ida och mamma till lkpg och handla massa julklappar:)



Jag märker nu när jag skriver ihop veckan att Ida är med varje dag ;P Haha men så är det väl när amn har en bästis:)
Bilder från helgen kommer senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0