Allahjärtansdag

Nu ska jag äntligen lägga mig i sängen och sova, för i morgon väntas tävling i Norrköping? Tror det var dit vi skulle. Ska vara hos Martina kl.07.. Så det är dags att sova så man är lite pigg i allafall..

Eftersom jag faktist har haft fullt upp idag, tänkte jag bara ta min Lördag nu så tar jag Fredag och Söndag i morgon!

Så idag vakna jag med jordens huvudverk men den gick över tack vare min kära vän Ipren!
Åkte till stan, hämta Mallan. Vi åkte till sporthallen och mötte hennes familj.
Så vi bowlade och hade det mys. Amanda var mallig för hon vann, men tyvärr var det ju faktist jag som vann;)
Mallan förvånar mig aldrig, tur att lillkillen också tappa klotet bakåt ;)
Vidare hem till Varamon där vi åt glass och varma jordgubbar och kolla på tv.
Mamma hämta mig och jag var tvungen att städa mitt rum för att få göra nått i dag överhuvudtaget.
Nicke kom lagom till melodifestivalen, som verkligen sög. Varför har dom tagit sönder tävlingen för?
Vi kolla på film och prata en massa, jag var tydligen mest dryg ;) men inerst inne så älskar jag dig också!

Glad alla hjärtansdag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0