ÄT SKIT OCH DÖ!

Just nu är jag så himla sårad. Tårarna bara rinner och rinner. Har gråtit ut hos både Mamma och Ida.
Två meningar på facebook fick mig att bryta ihop.
På lite smått skämt hette jag "försöker övertala mamma om att köpa en hund till mig"
För det första ska jag köpa hunden själv sånna fall MED EGNA PENGAR!
För det andra ska jag inte ha hunden själv sånna fall, vi är flera i familjen

"Kanske skulle ta hand om hästen du har lite bättre först.... En hund är MYCKET mer ansvar!!!"

Dessa två meningar såra mig så jälva mycket, att jag bara bröt ihop.
Jag vill inte förklara för varända jälva människa att jag inte mår så jävla bra! Men vet ni varför jag inte rider då!
NÄE just de lägg dig för fan inte i!!!!!!!
Just nu lämnar jag bort Bollta i 16 veckor just för att jag ska få hjälp med att sätta i gång hästen!
Det har strulat med hästarna sen hösten 2006, det är inte så jälva roligt när man aldrig kommer nån stans.
Så nu när Bollta är borta ska jag själva träna upp mig på gym! Jag mår dåligt över att se min hästa bara stå, FÖR FAN klart jag bryr mig om min häst men du ska fan inte lägga dig i, Vad är ditt problem och hur moget är det att skriva på facebook då!  Säg det för fan face to face men det kanske är förmycket att begära?

Nu ska jag sova, eller försöka alla fall. Mina ögon är röda och helt svullna. Jag har nämligen suttit och gråtit i en hel jävla timme och dom slutar inte. Hoppas du är nöjd och att du har fått som du vill?
Eller vad ville du ha ut av detta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0