Bästeste?

Upptäckte själv nu vad dåligt mitt inlägg var, men sanningen var den att jag var sjuktstressad och skrev ett inlägg för att jag kände att jag var tvungen...

Men i allafall.
Dagen börja med en lång tid i sängen, det va skönt okej?
Johanna ringde och sa att vi skulle äta lunch och åka till ungdomsmottagningen. Visst sa jag och ringde Ida, men hon svara inte!!
Martin ringde och ville att jag skulle åka till skolan och lämna hans plånbok! Visst sa jag och åkte.
Snäll som jag är, eller bästeste Sofia som Martin oftas säger, skjutsa hem honom så han kunde hämta sina idrottskläder. Som sagt jag är ju bara för snäll eller vad säger du Bästeste Martin?
Väl tillbaks till skolan blev jag sugen att följa med in. Så jag spela fotboll med grabbarna och jag var nog svettigast av alla när vi var klara, haha det känns att man inte är igång.... Men det ska bli ändring på!!
Johanna kom och kolla på och klaga på att jag var dålig och att jag var varm!!
Vi åkte till Wooken och åt lunch som vanligt....
Sen blev det att sitta på ungdomsmottagningen. Och vänta och vänta OCH vänta..
Springa till apoteket, skjutsa Johanna till skolan där hennes bil var..
Åka till kontoret igen en snabbis, åka och träffa Linnea. Vet ni vart hon var?
JOOO PÅ UNGDOMSMOTTAGNINGEN, roligt va....
Så satt där och vänta ännu en gång!
Linnea och jag åkte till Bolltan, Linnea fick rida.. Efter mitt stall åkte vi till NYRK och kolla på när Martina träna Bea.
Det gick nog bra ska jag tro. Men USCH vad högt hästen kan hoppa och det läskigaste av allt är att det går så långtsamt.
Man tror inte att dom ska klara det i den farten.. Men Martina klara ju allt eller hur?

Förresten undra jag hur min dator mår, jag saknar den.. Ganska mycket och saknaden blir större ju mer jag tänker på hur mycket jag hatar pappas kontorsdator..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0