Bloggbråk?

Ska 2009 bli det stora bloggbråksåret?

Efter att jag suttit och läst igenom mina "måste" bloggar, har jag nu upptäckt att det är bloggkrig på gång!
Bloggare är avundsjuka på varandra och man måste förstöra förvarandra?
Är det så ni vill att bloggarna ska fungera, alla som pratar om att bloggarna har sån STOR MAKT,
Bullshit, tjejer som tjaffsar och avundsjuka. Det kvittar om det är ute på gatan, i skolan eller på internet.
Alla härjar på alla, men snälla växupp!
Eller vad känner ni?

Jag gillar min blogg och behöver inte härja på någon annan, bor dom i Stockholm och tjänar pengar på sin blogg låt dom göra de!!
Vi i Motala har det ju mycket bättre eller ?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja vi är inte så fattiga att vi måste sitta o berätta om hela vårat liv för att tjäna pengar... Vi är inte så blonda att vi inte har något jobb ;)

2009-02-12 @ 20:12:11
URL: http://lajuvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0