Det är alltid lika underhållande

"Sen åkte Sofia o jag hem till mig. Vi har legat i min säng o kollat på Tv. Och ibland fick vi lite cp ryck och sjöng Mamma mia låtar. Tror aldrig jag har haft en sån stor inlevelse som jag hade då! Men kul vare och lite svettigt faktiskt. Sen har jag försökt lära sofia att göra knipövningar. Vilket inte gick direkt så bra. Så låg vi där i sängen, haha måste låta helt knäppt detta. Men vi låg där o knep allt vi hade! Sofia sa: Men fan det går inte. Jag kan ju inte knipa muskler som jag inte har!!! Jag svara: Vadå är du helt jävla slapp där nere eller?! sen utbrast allt i ett oändligt as garv som aldrig tog slut kändes de som. Försökte förklara för henne att det va bra för oss tjejer att göra så, för en tränad knip muskel ger lättare och bättre orgasmer. Men men, vi får ta ett nytt försök nån annan dag Sofia! "


Detta skrev min Bästis om vår dag tillsammans, För det första ville jag bara säg att vi sjöng jätte fint, och för det andra hitta jag muskeln!


Tur jag älskar dig i alla fall, töntjävel!


Ida och jag åkt till Borenshult för att åka på kundbesök, vi kommer fram och ida står och glor som ett litet barn och utbrast: " Sofia vad är det är för stor byggnad, vad är det för företag som ligger här"
Och jag bara tänkte  vad är det för fel på bruden?
Jag svara bara: MEN IDA det är för fan Motala Verkstad???
Ett av dagens goda skratt!
Vidare till Godegård efter flera ärenden, MammaMia som sagt! Tonerna bara flöda eller?
Efter dödens slagsmål och knipövningar till TopModel var det dags att åka hem, hamnade hemma hos Nicke en stund.
Alltid lika trevligt :)

Nu ska jag verkligen sova för i morgon väntar det kundbesök kl.8.00 tror ni jag är taggad? NÄE skulle inte tro det.
Och på Fredag kl.8.00 ska jag även på frukostmöte...
På fredag ska jag även med Märtafjärta och rida ut en sväng, det ser jag faktist fram imot.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0