Ett badkar, vad mer kan man önska

GodFörmiddag sötnötar!

Ibland önskar jag att vi hade ett badkar, för det skulle vara så skönt att bara krypa ner och ligga där ett tag....
Men men får vänta tills i sommar, och åka till mosters stora badkar, poolen!
På tal om moster fick Sms av min henne går, Vet ni va hon gjorde ?
Joooo! Hon satt och drack en drink på Stureplan!! Fick sms på den ena kändisen efter den andra.
Hon fick ett fint svar av mig : " Du suger! Hälsa Måns från mig, Puss Systerdotter"

Nu ska jag ställa mig i duschen, äta Chilicorncarne rester och sedan åka in till stan.
Ikväll ska jag nog hitta på nått med Märta, annars blir det nog Järngänget dom var sugna på en öl, jag med!




Förresten ni missa väl inte att min pojkvän fyllde 23 igår?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Chili CON carne...

2009-02-20 @ 13:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0