Ida Maria LENA Karlsson

Oh vad glad jag blir av komentarer som inte kommer från mina vänner, dom betyder faktiskt mer än mina tappra riddare som läser för dom är snälla?

Förresten på tal om min bäste riddare hitta jag det absolut första bilden som togs på oss.
Det var hemma hos Anna, hösten 2005 första gången jag skulle med Anna och Ida på Ice. Ni minns väl Ice..
Vi gjorde oss jätte fina och tog massa kort..
Och min pappa blev jätte arg för att jag inte hade ringt och berättat vart jag var, med tanke på att man inte har någon teckning på mobilen i Godegård på den tiden så var det inte så lätt, men i allafall jag fick åka hem..
Blev inget Ice den gången.
Men då visste vi inte att det skulle bli vi, Inte Ida & Sofia.
För ni vet väl hur det var första gången jag träffa min långa blonda bitch?
Hon som inte hälsa utan bara kolla snett på mig, vem hade trott att det skulle bli min bästa vän som är bättre än alla andra som alltid finns där, att gråta hos, att skratta med, att skricka åt!




Men det blev det, och inget i hela världen slår Ida.
Jag har många nära vänner som jag älskar med än allt annat med Ida kommer alltid vara nr.1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0