It's a long day

Igår blev det som sagt vad lunch med Ida, Hanna och Johanna.
Vi drog till Hugos och fika med Tom, Pimpen nr.1 liten killen med 4 brudar;)
Efter Hugos gick vi en sväng på stan, vi fastnade inne på Gina. Där vi prova jeans.
Hanna jag och Ida fick med oss var sitt par hem! TÄNK ER JAG HANDLADE JEANS PÅ GINA!
Men men när ekonomi är = med noll har man inget val, fast dom var as sköna och riktigt snygga.
Mamma kom även in till stan så ett par nya skor till mig ;) Hon och pappa skulle boka resan till Island, så runt den 15/4 är jag ensamhemma. Hela huset för mig själv! Gött!
Ida och jag drog hem till Godegård, som nu börjar bli mitt andra hem! Glass och bus!


Bus i Idas garderob


Puss bästis!


Ida läste Cosmopolitan & jag demostrerade sexställnignar



Idag ska vi till PulseTattoo och kolla in Idas studentpresent från mig! Jag ska även göra en likadan :)
Bästisar måste väl göra sånt? :D
Sen blir det AfterWork med ComfortZone!


Ida rita upp hur typ vi vill att den ska vara, den ska vara lite mindre
och sen ska det stå forever!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0