Lars-Erik Larsson - HingstaLasse

Idag är det 1år & 4månader sedan Farfar gick bort.

Tittade  på en dokumentär igår om Ingemar Johannson brottarn ni vet? Förmodligen inte men i allafall.
På nått sätt påminde han om min Farfar, och det är fortfarande svårt för mig att släppa farfar.
Och tårarna kommer så fort man pratar om han...
Förstår ni hur mycket han betydde för mig? Tror ingen gör det. Bara dom som träffa min farfar, för han var en liten man med det största hjärtat på jorden.
Jag saknar min farfar. Och jag ska minnas hon på det bästa sättet och bevara hans godhet.
Jag vill bevisa saker som visar hur mycket han betydde/betyder för mig.
Vart i från tror ni mitt hästande kommer ifrån, Jo farfar hingstalasse! Farfar har haft mycket tur och framgångar med hästarna.


Farfar Lasse


Farmor & Farfar med barn & barnbarn


Farfar med hästarna som var hans allt näst efter Farmor


Utställning med en av alla hästar..


Min farfar var en framgångsrik människa med det största hjärtat av alla, varför ska sånna fina människar dö för och inte leva i all framtid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0