MEN HEJA

Så känner jag just nu, HEJA..
Igår dog min dator, den bara sten dog....
Men som tur vad har jag världens bästa granne som ska fixa den till mig! Bra va?
Så nu sitter jag på kontorsdatorn som är så jäävla seg....
Funderar på att ta hem min andra dator och låta pappa ha den på sitt kontor så har jag min bärbara dator som jobbdator. Skulle nog göra det.. För då kan jag jobba hemma och på mitt kontor. För jag hatar verkligen den här datorn!!
Men eftersom den är 5 år så är den ganska från stenålderna?

Ajja, Idag har jag fikat med Linnea och Martina. Trevligt trevligt. Längesen jag träffa mina blondabruttor för en fika.
Efter fikan på Hugos skulle vi gå en sväng på stan igen..
Träffa Emma & Linn, Blondinerna blev trött på mig som hela tiden ska stanna och prata med allt folk.
Så dom fortsatte in i gallerian. Väl där inne träffa jag Tom, Patrik och Pinto. Så belv fast där..
HA blev inget stan för mig....
Tom följde med mig och Märta för att vara barnvakt till hennes småsyskon. Tom blev som barn på nytt.
J & M sover nog gott, för han körde slut på dom stackars barnen lr var det dom som körde slut på han?

Nu ska jag sätta mig ner i soffan och ta mig lite glass, för vi den här datorn kan jag iallafall inte sitta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0