Min katt är inte som alla andra katter?

Jag nästan dör av skratt!
Satte mig vid datorn igen bara för att kolla en sak, min söta lilla kisse kom och ville sitta i knät.
Nu sitter hon och tittar på mina fingrar när jag skriver och biter mig.
Och vill gärna hjälpa till och skriva!  Hon är bara för söt min lilla plutta.
Hon älskar verkligen att sitta vid datorn, vad är det för fel på henne?


 yhhhhhhhhhbk, v mhhhhhhybgvvvvvvvvvvvvv  mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm                     

Haha jaa ni ser ju själva vad fint hon skriver.
Hade jag bara haft filmkameran framme hade jag filmat det.



GodNatt, humor är på låg nivå. Mamma gråter lika mycket som mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0