Onsdag.

Jag tycker faktist att mitt liv börjar bli lite tråkigt...
Jag jobbar och står i och vad händer sen? Förra våren var heltunderbar och det hände massa roligt.
Så måste nog ringa Simon någon dag, för det var länge sen jag träffa Busen, Emma var också länge sen jag träffa.
Och den kvinna fyller 18år om en månad! Då lovar jag att det är fest, den vän jag har känt längst i hela mitt liv blir gamla.
Lite svårt att förstå faktist. Men alla blir ju stora nån dag.

Idag väntar det jobb, och jag ska snart åka och fixa lite grejjer. Men först lite telefonsamtal och en lunch innan jag beger mig iväg.
Tänkte faktist ringa bästis och kolla om hon vill gå på stan med mig.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0