Så var Fredagen slut

God kväll om man nu kan säga så...

Kvällen börja med RockBand med Zäta, Martin, Simon & Viktor. Jag blev mobbad som vanligt men jag älskar mina "boys" ändå ;)
Ett sms senare kom Pp och Emma dom kom som en blixt efter dom fick reda på att hela järngänget var hemma hos Zäta. Ida kom förbi och vi spela trummor och sjöng. Tyko blev också sugen när han hörde att alla vi coola var där ;)


Zäta är nog kungen på trummorna ;)


Kvällen var verkligen på top tills ett olyckligsamtal... Så fick åka i från myset..
Efter massa tårar och kramar åkte jag till MedlUtan och träffa Ida och Tom igen.
Norsk, Johan och johans pappa gjorde oss sällskap och dom liva upp mig.. Jag mest bara skratta;)
Så nu sitter jag här i soffan och Ida & jag planerar lite om i morgon, lördag. Vi ska till hallen och kika lite påt, Johan bjuder på drinkar har han lovat!

Till pussen:
Du vet att jag alltid finns vid din sida, och jag älskar dig med hela mitt hjärta. Allt jag vill är att du ska må bra!
Och se dig så himla ledsen gör ont i mig. Du vet att jag finns vilken tid som helst på dygnet.
Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0