SNÖDAG

En sten har lättat från mitt hjärta.
Bokstavligttalat så var det så.


Pernilla ringde och fråga om hon fick låna Bollta på sin KY-utbildning på Vreta, Ljungsbro.
Vilket betyder att Bollta kommer bo på Vreta från v.9 till v.23
Under tiden ska jag få rida Dino lite då och då. Ni förstår inte hur skönt detta känns.
För av två år av motgång så är det inte roligt längre....
Att få hjälp att sätta igång hästen och sedan få utbildning och toppkondition på hästen betyder även att jag har tid för att bygga upp mig själv. Och eftersom min mamma är bäst ska hon lösa gymkort till mig.
Och jag tror det blir i Vadstena eller latilus i Motala. För då kan jag pumpa med Linnea och med järngänget som jag har hört rykten om att alla går och pumpar tillsammans, tack för infon?

Vi tar en helgraport lite senare för nu ska jag äta den klassiska söndagssteken.
Jaa, jag vet. Men det är så vi gör det här på landet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0