Helgens händelser!

Äntligen har jag tid för att skriva men underbara helg!


Fredag:
Efter ett morgon möte med Anders från Göteborg och lite arbete åkte jag och Martina till hennes stall och red ut i det sköna snövädret:) Vilket sluta med asgarv och stans träningsvärk!

Martina och Bea 
Martina och Bea i snön.

    
Jag red Elba, Och ännu en bild på Martina & Bea


På kvällen blev det fest, Ida och jag åkte runt och volvoragga lite innan förfesten för att vänta på Mallan då hon sydde om sin klänning. På raggarvarvet hitta vi Johan och Fredde som var hemma hos Ralle och festa. Har saknat Johan, han hade nog saknat mig med, fick både kramar och en puss på kinden;)
När Mallan äntligen var klar åkte vi på förfest mitt i mot systemet! Philip som bjöd dit oss.
Vi gick vidare till Harrys där allt är en historia för sig. Men roligt var det, mindre roligt att byxorna sprak men ajja.


Jag, Pp & Jim röjjde dansgolvet som vanligt ;)

Lördag:
Började som sagt med att Bowla med Mallans familj.
Och på kvällen blev det geléhjärtan och Melodifestivalen med Nicke.

Söndag:
Var det ingen sovmorgon precis upp kl.07.00 för att följa med Martina till Eken, Norrköping. För hon och Bea skulle tävla lite:) Det gick bra, eftersom att det var andra tävlingen så tycker jag att det gick bra! Och mer tänker jag inte berätta för jag vet att Martina inte vill att ni ska veta om det :)
På söndagskvällen dog jag i soffanm jag var så himla trött efter en hel dag i Norrköping.

Måndag:
Åkte och hämta min gamla riddare Emma. Vi åkte till Östenssons en sväng, och sedan vidare hem till Martin. Där jag blev i chock. Eftersom jag trodde att Martin eller Simon skulle öppna dörren stod jag & Emma och dumma oss som vanligt och helt plötsligt öppnar helt fel kille dörren och vi blir knäpptysta och blev lite smått rädda.
Det visa sig att det var Martins lillebror, hur skulle vi kunna veta det? Haha vi blev så chockade att vi inte sa hej änsengång. Men efter husesynen fick David sitt hej. Efter mycket bus med Simon & Martin och mycket dataspelande åkte vi hem till Zäta och Tyko. Där spela vi RockBand och busa hela kvällen.
Martin testa även hur kittlig jag var under fötterna! Jag fick panik som vanligt vilket han tyckte var roligt?!


Förresten jag gjorde bröst på Simon, visst passar han i det? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0