Fullrulle-dag!!

Efter en skål popcorn, jaa jag vet inget. Men jag har nått slags beroende. Th är likadan han har precis ätit en skål han också. Därför va det inget bra när vi var tillsammans för båda älskar popcorn och vi slogs om skålen! Lika dant var det igår. Som tur är var jag helt själv om popcorn skålen för Mamma är fortfarande sjuk så hon ville inte ha några, och Pappa var i Mantorp på Trav som vanligt.
Sitter och kollar på filmen Casanova, helt okej faktist. Aldrig sett den men den funkar..

Idag åkte Ida & jag och kolla på balklänning till henne. Hon prova en jätte fin! Jag slår vad om att hon kommer vara finast på balen:)


Idas utprovadeklänning på Bröllopshuset


Mitt presentkort på HM från när jag fyllde år rädda mitt liv idag. Då jag har taskig ekonomi och inte har råd att köpa smink^^ Så det rädda min dag.. Har 300kr på var jag vill. Pappa gav mig presentkort som är som rikskuponger. Man kan använda dom vart som helst. Har sparat dom sen jag fyllde dom också. Fråga mig inte varför men det känns väldigt smart av mig eftersom jag inte har några pengar nu!
Tänkte sno Linnéas "veckopengssystem" det verkar funka för henne så jag ska också klara av det!
Eftersom mitt jobb är på provistion så får jag bara lön när jag säljer något....
Så har inte fått ihop så mycket än!


Två tuffabrudar med solglajjorna drog till Storstan


Men först besikta vi bilen!


En toalettpose på IKEA!

 
På barnavdelningen lekte vi!


Vi var ju bara för söta


Jag trivdes som fisken i vattnet! Ida skämdes som vanligt...



I morgon hade jag tänkt att sova lite längre och sedan åka till ComfortZone. Sen ska jag nog till kontoret en sväng, måste förbi skolan en snabbis då Martin glömde sin plånbok i min bil..
Sen hem och jobba. Ringa och fixa!

Nu blir det mer Casanova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0