Vem behöver ett dansgolv? Biltemaparkeringen räcker gott och väl!

haha jaa vad ska man säga om resan till Linköping idag...
Allt handla om att jag skulle åka in och köpa ny mobil då min gick sönder i lördags!

Vi börja alla fall på PcCity eller som min familj brukar säga CpCity. Men där fanns det inget roligt..
Åkte över till Siba, där hitta jag den jag ville ha, (bild tidigare i bloggen)
Killen som hjälpte mig börja skämta om min hemadress om att jag måste ha gott om stenar hemma. Sten Lönebostället, Stenar, lön gott om stenar fattar ni?

Alla fall väl efter mobilköpet gick vi en sväng på Ikano, och vet ni det va hetakillars dag idag, för fy fan!
Först tänkte vi gå in på telenor och låssas vara intresserade av någon mobil. Bara för det fanns FYRA snygga säljare där inne;) Men vi våga inte!
Så vi gick viadare till Expert yttligare TVÅ as heta killar jobba, en dubbeldejt föreslog jag men vi ville tydligen dejta samma kille, Ida skyller i sin blogg om att han var för spinkig men vet ni? Han var för kort, vilken tur att jag inte är så lång ;)
Efter lite fnitter gick vi till teknikmagasinet, där var det inte som i Stockholm precis. Ida minns du han som ragga på oss i Kista gallerian?
På TM kunde man köpa nått pulver så man kunde göra snö, jag dumma mig och sa att jag skulle åka pulka och undra hur många burkar jag skulle behöva!

Det blev ett besök på BK, där vi satt och glodde i en tidning och titta på barnen som lekte i bollhavet, En gjorde illa sig, han spräckte läppen!
Jag har helt glömt bort och säga till pappa att spolarvätskan i min bil var slut och det var skitigt på vägen och rutan var typ brun när vi kom till Linköping. SÅ VI VAR TVUGNA ATT ÅKA TILL BILTEMA,
Jaa, vi vet ju hur det sluta förra gången jag och Ida var där. Jag skulle ha nya vindrutetorkare till bilen precis när jag hade fått den, men jag fatta ju inget, vänster och höger hit och dit?!

När vi parkera vid Biltema sjöng vi väl lite väl hög och as garva och titta ut vad stod där joo två snygga killar, Ida och jag gick in och fniss och leta efter spolarvätska, tror ni jag hitta eller NÄE!!
Under tiden vi gick och leta kom jag ihåg vad Mallans mamma har sagt: Ni tjejer som inte kan nått om bilar ska ju för fan skaffa en karl som kan lite om sånt!!
Men var det inte lämpligt att vi precis då gick förbi ett gäng med volvoraggare? Tror ni dom log!
Jag hitta den till slut, spolarvätska och när vi precis skulle gå till kassan mötte vi dom två killarna från parkeringen, jag gick och skämta om att man kanske skulle ha lite att grogga på i helgen....
När väl gubben i kassan hade tjafsat klart, gick vi ut och skulle fylla på spolarvätska. Vet ni vilka som kom precis lagom då?
Joo dom två snygga killarna, Sofia passar självklart på att spela dum och inte hitta spolarvätskan.
Den ena killen säger då: Hehe det är bäst att vi hjälper tjejerna att hitta rätt.
Men vi hitta det själva som tur vad, men jag fortsatte spela lite blåst. HA inte alla som får ragg på Biltema parkeringen.

Efter ett fnissigt möte med dom två männen åkte vi där i från och as garva;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0