VEM ÄR DEN HEMLIGA GÄST BLOGGAREN?!?!

Hejsan alla glada!

Sofia har från o med nu fått en gäst bloggare!!

Gissa vem!
?

Jo Ida Karlsson!
Brukar gå under namnet Bästis, Bönan eller den där långa tjejen!
Sofia får faktiskt skylla sig lite själv att jag sitter här o skriver. För hon gav ut sitt lösenord och allt till mig, FRIVILLIGT! Nevars, Sofia har tjatat på mig hela kvällen att jag ska fixa en header till henne. Så jag va bara inne här en sväng för att lägga in den. Så jag kunde bara inte låta blir att skriva en rad eller snarare ganska många.
 
Men nu har ni se fram emot nu! Snart får Larsson en ny header! GUD så tjusigt de kommer bli! Har bara gjort ett förslag till henne än så länge. För klockan är på tok för mycket och jag borde sova nu! Ska faktiskt upp JÄTTE tidigt och ha praktik! Inte alla som har de ni ;) eller jo det är ju precis de alla har.. suck! Men det var kul och komma in här o skriva lite i Sofias blogg. Inte varje dag direkt!

Kan väl passa på att göra lite smygreklan också för min blogg! För i den skriver jag både om mig själv men också MASSA MASSA skvaller om sofia ! Lite busigt va! Ni är alla välkommna att besöka den!

http://tallandbeautiful.blogg.se/

 



Nu ska jag gå o lägga mig!

Tack och hej från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0