Att åka bil kan vara roligt!

Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, och dom som känner mig vet att jag skrattar väldigt mycket varje dag! Men det här slår allt! Jag skratta så mycket så jag fick ont i magen och tillochmed i RYGGEN!
Det börja med att vi skulle skjutsa Idas kusin och hennes vänner till Parken, Motala.
Vi kom igenom Luxorrondellen och sedan mot Ok ni vet? Där är det en ganska skarp kruva.
Ida råka gasa till och helt plötsligt stor vi med fronten mot luxorrondellen igen. Jag skratta så jag tjöt!
Det var så roligt, och ganska chockande! Att åka 740 är inte alltid det bästa;)

Vidare till McDonals efter att vi skjutsat dom till parken. Hem till mig, och jag höll på att dö av tråkighet.
Men de tre Mariorna ville hem tidigare från Parken så vi åkte.
Vi skulle skjutsa hem den ena Maria till Hammar. Så mot Närke!
På vägen hem tänkte Ida att vi skulle åka en lite OffRoad. Så in mot Zinkgruvan.
Här kom nästa skrattanfall. Mitt ute i skogen kl. halv tre!

Ida skriker: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH BAMBISAR
och hon gasar.
Jag skriker: MEN IDA FÖR FAN GASA INTE DET ÄR FLER PÅ ANDRA SIDAN VÄGEN!
Ida : men jag såg dom ju inte för fan
Jag: du måste köra lungt förbi vilt man vet aldrig vart dom tar vägen.
Ida: HAHHAHA va då vilt!
Vi åker vidare och åker bara över krönet!
Ida: AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad är det där
Jag: EN ÄLG
Ida. VAD ÄR DET DÄR!!!! (livrädd)
Jag: DET ÄR EN ÄLG
Skratt anfallet utbryter och vi skrattar så vi gråter, mest av rädsla tror jag
Ida: Jag vill inte vara kvar här tänk om KossaÄlg kommer.
Vi åker vidare och as garvar, även här har båda ont i ryggen för vi skrattar så mycket.
Jag: Ida det såg ut som en jälva lama först
Ida: Jaa det tyckte jag med först, därför jag skrek så dant! Dom såg ut som en sån där tecknadlama!!
Jag: Aa men den här var på riktigt!




Gud vilken resa! 6st rådjur och 3 älgar var nog lika rädda som vi!



Kommentarer
Postat av: ERIK

jag hatar verkligen att göra reklam, för jag vet att folk som får reklamen tycker det är drygt, men denna reklam kan någon nytta. Kolla in mitt senaste inlägg, du KAN få ett presenkort på 300 kronor! ;D Läs bara inlägget så fattar du sedan vad du ska göra! :D



hehe frivilligt ;D men allt bra annars då? :)

2009-03-01 @ 15:09:12
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0