Nöjeshallen!

Oj vilken går kväll, det var riktigt roligt faktist.

Vi börja med en förfest hemma hos Viktor med ca. 20 pers? om inte mer i hans lilla etta.
Vidare till Hallen där kvällen var lång och så jälva galet roligt!
Kim, Pontus, Shabo och Pinto spela live :)


Östermalm och Stureplan är vårat natt klubbs liv, vi kollar inga priser kosta vad det kosta vill



Mallan börja med att göra en söt liten tattoo, (I<3schlager)

   
Hanna & jag var på ölen;)


Pullorna <3


Jag gick senare på groggen


Jag och Andre?


Pontus fick en puss bara för dom var så bra, så han va värd en ;)

 
Mallan, Hanna & jag.                         Bebban äter upp Sabina ;)


Jag var lagom kalas men roligt hade jag ;)

 
Sen börja dom spela







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0