Helgensbravader

Vad gör jag uppe?
Är super trött men ligger i soffan, funderar faktist på att sova här i natt framför TV:en och kolla på Mamma mia en gång till.
Vet ni hur bra den är? Gudars. Har redan sett den två gånger idag, blir en tredje!
Och i morgon ska Ida ta med sig Sex and the city-boxen. Så nu kan jag nörda varje kväll! Bra va!

Tar en resumé av helgen!

FREDAG:
Börja med ett morgonmöte. Jobba sedan vidare. Åkte hem till Karro med familj på eftermiddagen. Alla barnen var glada, Märtafjärta var gladast? Åkte sedan hem till Mallan och skjuts henne till Sebbe. Åkte hem och fixa till mig, hämta Emma.
Vi åkte till Kim där alla godigar var. Kan inte mer än att säga GUD VAD JAG HAR SAKNAT ER!
Mallan ville bli hämtad så hon följde med till Kim.
Bruttan och jag skjutsa hem Emma och 430 Peterson som var hemma från Lumpen. Vi åkte till Hugos, och dansa galet. Tom trodde jag var as packad, men Jag var faktist duktig och körde!

LÖRDAG:
Vakna upp i Mallans soffa efter en lång sov morgon. Åkte till Linköping med Mallan och hennes lilla syster Amanda.
Blev mycket skratt och tårar. På kvällen blev det lite förmys hos Mallan och sedan vidare till Sjömagasinet, Magget.
Det var både roligt och lite mindre roligt. Men trevligt folk rädda kvällen. 


Mallsor och Ida

 
Jag grogga på sprite och päronsaft!


Mallan röjjde med Kossan


Snygg brud flörta i baren


Manligkärlek på hög nivå!
Jim och Bisse


SÖNDAG:
Vakna med världens huvudvärk!!  Gick ner och tog en ipren. La mig inne hos mamma en stud så hon skulle tycka synd om mig, men det var mer synd om henne. Hon är sjuk, har fått pappas jälva magsjuka som han tog hem från Frankrike!
Jag hoppas inte jag blir sjuk....
Tom kom till mig och Ida, vi åkte in till stan och åt pizza på Rimini. Det va nog den godaste pizza jag ätit på länge, IFK - kyckling, lök, svamp och kebabsås MUMS!
Åkte till Börensberg till Th och kolla på film WildChild och The Grudge3 WildChild var nog mer sorlig än The Grudge.
Th var skit rädd och jag låg bara och garva. Vad är det för fel på mig? Alla har sagt till mig att dom filmerna är så läskiga, men näe verkligen inte! Vad är ni för mesar! Den var helt okej men verkligen inte läskig!!
Har faktist saknat lite att vara där, älskar Th's familj. Och dom har nog saknat mig ;)


Nu ska jag nog ligga kvar i soffan så mycket har jag bestämt mig för. MammaMia börjar snart.
Och i morgon, ska jag ha möte kl.8.30 sen ska jag nog till ComfortZone och kolla till så Ida sköter sin praktik och att jag för in ordern på handskarna, för ni har väl kollat in mitt nya jobb?
Kollainhär
Ska nog äta lite lunch där med! Eller så åker jag hem till Mamma för hon ska vara hemma. Så jobbar jag nog hemifrån.
Ska till Bolltabus också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0