090127

God kväll gott folk.

Sitter i soffan och har precis ätit upp en skål med popcorn, kände att det var jag värd idag.
Mötet gick skitbra, och snart är allt igång. Det känns kanon bra.
Bokat möte mellan 13-14 jag kom där i från 15.30.
Fika med Emma som jag inte träffat på länge, prata lite skit :)
Roligt var det, blev ett besök på MedLrUtan.
Kom hem runt 21, åt lite och somna... Glömde bort Fredrick men ska nog träffa han i morgon i stället :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på lite film, har varit trött sedan kl 8 i morse...
Ska vara på kontoret kl.8 i morgon och fixa lite jobb! Oh allt känns så bra, bara att börja jobba röven av mig.
Förresten har jag nog nästa bestämt mig, Hultsfredsfestivalen i sommar och efter det tar vi Mormor's husbil och drar till Öland. Någon som hänger med?

Och vet ni, Sofia ska skaffa gymkort igen, ska nog träna med Johanna i Vadstena.
Förresten måste det hända något roligt och annorlunda ganska snart, annars tröttnar jag på mitt liv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0