Ännu senare en onsdagskväll.

Nu är det dags att krypa ner isängen. Eller i sängen har jag varit länge men dags att lägga ner datorn och släcka men fortsätta kolla på Sex and the city.
Förresten har Ida och Zarah somnat, tror jag alla fall. Ida har alla fall somnat det vet jag. Hon blev sur när jag peta henne i örat.
Man blir helt beroende av SATC, Faktist tillochmed jag, JAG blir beroende av det. Jag som aldrig följt en serie i hela mitt liv.
Eller joo skilda världar men räknas det ?

Har ni någonsin varit så kissnödiga så ni har ont i magen?
Så känner jag nu! Så högt tid för toan och tandborsten.

Natti


Kommentarer
Postat av: ida

DU vet att jag hatar när du petar mig i örat!!!

2009-01-22 @ 21:20:50
URL: http://tallandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0