Antikens torsdag

Antikrundan på tv och datorn i knät.
Jag har ont i magen, jag laga världens godaste kycklingröra ikväll.
Eftersom pappsen är i Paris och mamma jobba sent så fick jag laga mat! Jag blev stolt över mig själv eftersom mat lagning inte är riktigt min grejj. Pulvermos och ärtor är det jag kan göra...

Antikrundan är ganska rolig, om ett par ljustakar kan man fälla denna kommentar:
Så börja man göra dom med turkar på.
Det passa min humor.. En tant med riktigt rolig humor. Kan Antikrundan vara roligt? Tydligen.
Ska nog sova tidigt idag, för i morgon ska jag upp med tuppen och rida min hästapolle och sedan efter lunch väntas det besök. På kvällen blir det mys med mina två pullor. På kvällen/natten väntas samma besök.
Allt känns redan lite bättre :)

Nu ska jag poppa mig lite popcorn, för det är jag värld ?
Förresten saknar jag faktist pappa, tänk om han köper nått fint i Paris. Men det är nog ingen risk.
Öl och travspelande är nog den ända shoppingen dom sysslar med där nere skulle jag tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0