Att sova bort en hel kväll?

Som sagt efter jobbet åkte ida och jag hem och åt popcorn och kolla på Ett småkryps liv.
När popcornen var uppätna och filmen börja komma igång så somna jag.
Vakna en timme senare av att Ida säger:
"Sofia nu har du sovit i en timme nu får du inte sova mer..  jag är sugen på att göra nått, nått roligt."
Jag var förstås inte så jätte sugen. Var väl vaken i 5min, somna om..
Vaknar av att Idag säger:
" Sofia, Ledström sms och fråga om vi skulle hitta på nått"
Jag vet inte vad jag svara men jag tror att jag svara i stil med att jag inte orka.
Sov tills kl 21 härligt va? Från kl. 17 va väl klockna när jag somna.
Men nu känns det mycket bättre. Det är feber eller så lider jag av sömn brist eftersom jag har så svårt för att somna på kvällarna.
Så nu ska jag nog lägga ifrån mig datorn och gå upp på mitt rum och sova. Sätta på en film också.
En man i sina bästa år tycket att jag skulle åka till stan och kolla på film med han, men som sagt lite sen och Sofia är fortfarande trött.
Och imorgon väntas mer jobb!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0