Bilder från 2008 del 2


Vi fortsätter med år 2008!
Som jag har insett var ett roligt, tråkigt men helt underbart år!
Jag har lärt känna många nya vänner, varit osams med min bästis i en måndads tid som gjorde att vi blev mer än bästisar när vi blev sams!
Många roliga saker har hänt, men även tråkiga, Men tack vare mina vänner kunde jag gå igenom den svåra tiden och leva vidare
.
Tack ni är bäst, så nu fortsätter vi!


Vi blondera Simon på fyllan, vilket inte va så bra därav är han mörkhårig idag!


Emma Pp Jag och Zäta drog till min sommarstuga och fira Valborg


Två personer blev visst kära ivarandra och är det fortfarande.


Emma laga mat till Mig och Ida som förövrigt träffades för första gången efter vi hade varit osams


Ida och jag blev tajtare än tajtas, leka varjedag. Här var det glassätning med NickeT & Alex i Borenshult


Umgick med Emma och Pp som var kärare än kärast :)


Emma Pp Viktor Ida & jag åkte till Linköping och sommarshoppa

    
Vi var i varamon en kväll i Maj med lite mys och galen fest

   
Det hängdes en heldel i Varamon, kubb och åter kubb!


det äventyrades en del också, Alex NickeT Ida & jag var vid Hökasjön och busa!

   '
Det blev trav på Mantorp ett antal gånger under sommaren, snygga killar och pengar i vinst!


Alexander och Jag gick balen den 24 Maj


Studentveckan börja och det blev Hugos och en fylle baugette på Med lr Utan

 

Hp3 åkte på studentkryssning. Stockholm - Åbo, helt galet roligt var det!

 
Vi tappra riddare i Hp3 tälta i varamon och dagen efter var det fotboll!


Det blev mycket bys i RallyBettan

 
Studentmiddagen dagen innan studenten, efter åkte vi och klädde vagnen!


Så kom den stora dagen, VI TOG STUDENTEN!


Dagen efter studenten var vi lite coolare på Pp's studentfest :)



Mer bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0