Bilder från 2008 del.1

 
Det sjöngs singstar hos Hanna

   
 Pp och jag målade konst på religionslektionen



   
BästisIda fyllde 18 och det blev massor av fest.

 
 En och annan seglarfest med Martina



     
Farmor gickbort <3 nästan exakt 3 månader efter Farfar
 

Fest med Söder & Co


     
Jag drog till Kusinerna i Stockholm på sportlovet för uppvilning och shopping

  
Det blev förfest med Alex och KalleFan innan Harrys

  
Melodifestivalen med Middag.     


Farmors gravsättning

  
Vi åkte skridskor på idrotten...


Vi hängde på hugos varje fredag!

   
5 mars tog jag mitt körkort!  


Emma fyllde 17år och hade kalas

  
Ida och jag var på en hel del trav på Mantorp.  


Mer Melodifestivalen + Wii hos Anna

 
Älsklingen blev skadad!   


Vi festa hos Gustaf och träffa Ted!

  
Vi åkte till Elmia, Jönköping för att kolla på bilar med Alex och NickeT

 
Emma och jag var duktiga och gick till stallet.


En hel del hockey kollades på med GrabbarnaGrus

  
Såg Mange Schmit på Magget i Vadstena. 


Och umgicks med nakna män!

 Mer bilder kommer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0