Det bor någon där inne?

Måste ju lägga in en video någon gång! Därför får det bli på Idas mage.
Tro mig gott folk min kära vän Ida dricker ca 3 liter vatten om dagen. Ur hennes älskade vattenflaska från Termo, hennes pappas Ex jobb. Där kvinnan även själv har sommarjobbat.
Men i alla fall, för någon vecka sen var vi hos Alex och Ida låg i soffan och klucka med sin mage.
Det låter som om det bor någon där inne. Stackars barn som får trängas med allt vatten sen någon gång i framtiden.
Kanske inte ska dricka så mycket då! HAHA.
Förlåt för inlägget bästis, hoppas du inte gör slut ;)
Puss<3


Hög ljuder på datorn så lär ni höra hennes mage!



Kommentarer
Postat av: Ida the movie star!

HAHAH! så underbart bra! Tur att jag inte har druckit mkt vatten idag, för då hade jag kissat ner mig !

2009-01-15 @ 22:27:46
URL: http://tallandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0