Fest!

Telefonen ringer 10.08, ska jag svara lr inte?
Mallans pappa hem står det, jag svarar: MEN va fan vill du
Malin svara glatt: godmorgon dags att gå upp, vill du följa med mig in till stan?

Så det var bara att ta på sig kläderna och åka, och det är nog första gången i mitt liv som jag åkte till stan utan smink.
Låter kanske lite överdrivet men jag har alltid nått på min röda söta kinder, skäms så dant över dom! HAHA där har vi en komplex i mitt liv.
Ajja hitta en t.shirt som jag kanske ska ha i kväll, FEST på Platens så klart.
Först förfest i Mjölby och sedan Linköping, vi får se hur denna kväll slutar ;)

Nu är det dags för duschen sen är det fest med mina älskling pullor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0