Finns det så mycket snor?

Snor,snor,snor och åter snor. Tror jag har snytit ut hela hjärnan snart!
Efter en helkväll i soffan och ätit Kina mat med bästisida så är jag nöjd, just nu sitter folk och frågar varför jag inte festar....
För att jag inte orkar och för jag festar lite lika mycket som förr! Börjar bli rätt trött på allt tjat om fest och alkohol, ena gången från man höra: men sofia dricker du inte fan va torr du är då!
Sen andra gången får man höra: Men sofia måste du dricka jämt eller?
Ni har ingen anning om hur mycket jag dricker och hur ofta jag dricker. Sköter ni erat så sköter jag mitt ska vi säga så? :)

Nu ska jag nog försöka sova, efter en timmes sömn på soffan är jag inte så jätte trött plus att jag nyser och snorar hela tiden, fryser gör jag också. Så tack och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0