Från let' dance till bonde söker fru?

Sängen är nog min bästa vän idag, Let's Dance på Tv och Niclas Wahlgren är snygg för att vara gammal, Mojje är sjuk. BlondinBella dansar på och Carl-Jan är mest bara läskig..

Det blev ingen bilåkning på Tåkern, dels att jag försova mig, Jonte är sjuk och isen var för dålig.
Så det blir nog nästa helg, fast i Tjällmo tror jag.
Nu ska jag nog vila lite till, sen ska jag åka till Älsklingen och bara mysa.
Nämen? vad har hänt? Det är ju bara Bollta ;) Ingen ny man i mitt liv.

Mallan har funderat på att bli känd, att söka till vilket tv program som helst. Typ bonde söker fru?
Mitt förslag var att hon skulle gå och bli på tjocken och söka till ensam mamma söker.
Jag ska nog göra samma sak, men inga barn här. Jag har ju faktist bonderiet i blondet, kanske finns nån söt bonde där ute som söker till nästa säsong, så varför inte? Klar dom vill ha en blondin med kunskaper eller en blåst brud från stan?
Jag ska ta mig en funderare, haha en rik bonde från Skåne skulle inte sitta fel eller ?
Nä nog om fantasier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0