God Morgon

God Morgon.

Tog en lång sovmorgon eftersom jag var hemma runt halv fem i morse efter att ha varit på kalas hos Mallan och hennes familj. Riktigt trevligt.
Vi började vid 16.00 med Potatisgratäng och kycklingfilé, det va nog den godaste kycklingen jag ätit i hela mitt liv. Så där perfekt, inte torr utan helt så där perfekt. Vi lekte lite med Viggo, Malins kusinbarn.
Emelie, Nicklas, Jag, Mallan och Viggo spela Buzz mest hela kvällen. Viggo lärde sig att säga buzz vilket vi andra tyckte va jätte roligt, eftersom han bara kunde säga vovve och pappa...
Glass och jordgubbar till efterrätt och mer buzz helt plötsligt var klockan runt halv elva och dom gamla ville åka hem så då tänkte Mallan och jag, vi åker också.
Åkte hem till Mallans stuga i varamon en snabbis, åkte till MedLrUtan och åt lite en baugett vid 12, prata massa minnen. Kan inte säga mer än att satas så roligt vi har :) åkte till Fredrick en sväng och kolla på lite tv och prata mest skit.
Kvart över 4 åkte vi hem och jag var väl hemma efter halv fem nån gång. Så är rätt sliten nu;)
ska ta mig en låååååååååång dusch och sedan åka förbi Bollta och fixa lite åka in till stan och göra Martina sällskap på innebandy, sen får jag se om jag hinner med att longera Bolltan lite.
Ska sova tidigt ikväll kan jag ju säga ;)

Berättar med om fredagens händelser ikväll, mycket värt att berätta för galet roligt var det alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0