Grattis Bästis!

Efter en hårdag idag med arbete och stå i blev jag faktist lite glad när jag såg att jag har haft 21 besökare idag fast jag inte har skrivit på hela dagen :D

Idag har jag jobbat på flitigt, i morgon väntas hemma jobb. Skönt!
Åt en lunch med Johanna i Vadstena men kvinnan skulle ha wook från Motala, vi va även ute och gick med Hero.
Jag höll på att frysa hälsenorna av mig! Det är kallt med chinos nu för tiden men jag är smart! Långkalsonger är bra till den mesta och det funkar under chinos!

Och för att inte glömma idag är det MIN BÄSTS 19årsdag, och på lörsdag är det fest!
Förfest i Mjölby och sedan utgång i Linköping. Denna gång ska jag dock inte bränna så mycket  pengar men jag ska ha minst lika roligt som i lördags!!



Skulle kunna gå och sova nu känns som så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0