Härligt!

Nu har jag äntligen tid för ett blogginlägg.

Fredag:
Det börja med en sväng på stan med Mallan, vidare hem till mig och käka lite mat.
Drog till Sebbe på för-förfest,  vidare till Chråle på förfest.
Sen drog packet till Hugos och festa & dansa galet.
Hamnade till slut hemma hos Tom, eftersom han inte orka skjutsa hem mig. Och Mallan försvann...

Lördag:
Som sagt kalas hos Mallan i 12 timmar;)

Söndag:
Sov ut riktigt ordenkligt och träffa sedan Martina.
Vi var på Innebandy i sporthallen, Solfjädern mot Göteborg. Dom spela riktigt bra på tanke med hur bra Göteborg ligger i serien, TVÅ och vi ligger sist... Vi förlora bara med 7-5. Alltså riktigt bra.
Och Chrille gjorde ju i alla fall första målet ;)

Idag, Måndag:
Var på kontoret vid 8, städa och fixa lite.
Bestämde möte med Bengt så i morgon ska jag på jobbintervju. Det känns så himla roligt.
För det är verkligen nått jag vill jobba med.
Nu mamma och jag äta vår sista måltid, för pappa är på väg hem från Paris.
Tror dom åkte från Nyköping för någon timme sedan.
Ska en sväng till Bollta, Min mamma är nog snällast i hela världen..
För att Linnea ska kunna hjälpa mig med Bollta ska hon få pengar så hon har råd att tanka bilen.
Visst är hon bara för bäst?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag är. :) Men kvinnan med stor K som börjar på M kan ju... Ja, du vet. Same old, same old.

2009-01-28 @ 14:25:18
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-28 @ 14:27:30
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: malinm.se

Tyck gärna till om min modellbild nr 14 :)

2009-01-28 @ 14:32:33
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0