Myskväll med kissen, min enda kärlek just nu?

Nu är jag äntligen i sängen. SKÖNT.
Jag tror jag lider av sömnproblem? Hela kvällen har jag suttit vid köksbordet med katten vid datorn. Hon satt och kolla på mina fingrar och sedan på skärmen ohh hon är så söt min lilla kissemiss.
Det är faktist skönt och inte ha legat i soffan hela kvällen. Mamma och jag satt vid köksbordet från kl.20 tills nu halv elva!
I morgon kommer hon hem vid 14 efter jobbet och då ska vi ringa Susanne och fråga om jobb till mig.
Hon är butikschef på Lindex på Ikano :) Härligt!



Kissen och jag myste vid datorn:)


Imorgon kommer det kort från förfesten i Mjölby, Kan ju ge er ett smakprov ;)


Jag och bästis posa galet framför kameran;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0