Onsdagnatt, lr är det torsdag

för att jag är roligt och mysig och så där lagom söt som en kille vill att en tjej ska vara

Nu är sängen intagen efter timmar av arbete. Nu är jag redo för att åka till Boxholm i morgon..
Roligt va?

Ibland är folk så snälla på msn?

ÄR DU SENIL ELLER DIN DRYGA FITTA
Jag är inte senil och jag är ingen dryg fitta? Dryg är jag bara om någon är dryg mot mig, annars är jag mest bara glad, sprallig och jäävligt rolig om jag får säga det själv. Jag gillar min humor allafall.
Och den är extremt rolig på kvällen, men som sagt det är nog bara jag som gillar den.
Eller jag vet en sanvän som gillar min natthumor, och det är Mallan. För hon har lika dålig humor som mig!

Nu ska jag sova min skönhetssöm.
Godnatt alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0