Påtänduggla?

Sofia -Vilken jävla uggla !

Mallan - VA näe det var en hare

Sofia - NEJ DET VA EN UGGLA JAG LOVAR JAG SÅ DEN, HÖLL JU PÅ ATT KÖRA ÖVER DEN!

Mallan -Ja, fy fan han måste ha vart påtänd elle nått!

Sofia - HAHAHA!!!

Mallan - Ofta man lixomstår o trycker nån i röven inne på shell!?

Ibland blir allt bara så fel och vi missuppfattar varandra, men roligt var det!
Ifredags stod en person väldigt nära Mallan i kassan inne på macken.
Jag såg det genom fönstret och satt och as garva i bilen.
På vägen hem till mig kom det en uggla springandes över vägen och jag blev livrädd och höll på att köra över den!
Men efter vårt lilla samtal missuppfatta vi varandra och jag trodde först att Mallsor mena att ugglan var påtänd, men så var det ju inte det var mannen på shell. p.g.a vår dåliga humor och trötta så var detta mycket roligt och vi dog av garv!
Dom som träffa oss i Fredags, förlåt om vi gick runt och skrek att ugglan var påtänd! Ha vi hade roligt åt det alla fall!

Nu ska jag kolla klart på Sex and the city på trean och sedan gå och lägga mig!
Först tandläkaren, en snabbis på kortoret sedan en lunch, jobbinterjuvn och sedan blir det nog en fika med Emma runt kl.15. Linnea tar hand om Bolltan alla fall, som det ser ut nu :)

Natti Gott Folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0