Så var det Måndag igen

GodMorgon,
Har precis tagit mig en varmdusch. Det behövdes då det är svinkallt på mitt rum.....
Ska ta på mig lite kläder och göra mig i ordning ta mig en ordentlig frukost för en gångskull.
Tänkte ge mig iväg till stan en sväng..
Idag är det 5 Januari och Viktor fyller år idag, får väl sända iväg ett Grattis sms:)
Bästis fyller hela 19 år på Onsdag, och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ge henne, har en liten aning som det nog kommer att sluta med, kan ju inte skriva det här eftersom hon läser bloggen ;)

Idag hade jag tänkt att städa lite ute i stallet hemma på mina grejjor så dom inte blir äckliga men det är säkert redan på väg haha skulle inte förvåna mig om jag möts av luddiga damiga gamla hästgrejor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0