Sömnproblem?

Jag kan fortfarande inte sova!
Ligger och tänker på vilken bloggnörd jag har blivit. Inte bara det att jag skrivier "mycket" i bloggen utan jag har mina små bloggmåsten! Varjedag, vissa flera gånger om dagen.

Bloggar som måste besökas varjedag:

1. Ida´s (det är ju ändå bästis blogg)
2. Linnea (är ett måste, roligbloggare!)
3. Mallan (kollar varjedag, men ett inlägg kommer då&då)
4. Vimmelmamman (på nått sett har jag fastnat för den)
5. Pontus (håller allt koll på sysslingen i USA)
6. Kenza ( man måste ha lite koll på "kändisbloggarna")
7. Blondinbella ( det är väl en nästan en självklarhet?)

Nu måste jag verkligen sova, som tur är ska jag jobba hemma.
Lunch på Hugos? Melange på Hugos? Jaa tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0