Tävlingar med Bolltan

Pappa är bäst, ibland alla fall, han tar med mat hem från Perssons pojkar. Kyckling och ris.
Har suttit och kollat på lite tävlingar fram över;
10 April - KindaRF Lokalhopping, om jag ska vara med ilaget så ?
19 April - SöderköpingsRS Lokalhoppning
26 April -  ÅtvidabergRK Lokalhoppning, andra omgången i laget
3 Maj -  Hageby lokalhoppning
16 Maj- final?

Den 10e april ska jag alla fall vara med på! Ska sätta mig i kväll och göra träningsschema!
Pussen är ju så bra, måste ta mig i kragen!! Allt folk omkring tar mig i mot...




Kommentarer
Postat av: Ricken

Om du vill dokumentera tävlingarna så ta chansen att få en grym systemkamera från www.budstugan.se

Nikon D90.

2009-01-13 @ 16:02:19
URL: http://www.budstugan.se
Postat av: Lina

jag är med dig så de är lugnt ;) du ska komma bort från de där snart... I promise! Yes! Vi satsar högt! Du ska ut på tävligar ;)

2009-01-16 @ 20:50:27
URL: http://lajuvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0