Tisdagen med nya möjligheter

Morgonen börja med ett tandläkarbesök, alltid lika trevligt....
Tur att tänderna blir fina alla fall, skulle vara roligt om man fick reda på hur länge man skulle ha den....
Andra vet ju när dom ska få ta bort den men inte jag?
Bara för jag hade den där specialtandställningen innan jag fick rälsen..

Nu ska jag sitta och plocka ihop lite papper tills jag ska på mötet. Känns riktigt bra, inte ett dugg nervös:D
Men eftersom jag har lite som jag sitter på så är det inte så farligt, jag ska ju kanske bli anställd där men ändå sammarbeta. Lixom det är inte en vanlig arbetsinterjuv utan lite annorlunda..
Men som sagt det känns jävligt bra och jag är taggad till tusen!

Dags för lite arbete!


Kommentarer
Postat av: Ida

kommer gå kanon tror jag ! :D

2009-01-27 @ 13:58:56
URL: http://tallandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0