Torsdagskväll

Idag har inte varit någon bra bloggdag känner jag...
Imorgon väntas lite fest med Ida, Mallan och så tror jag Lisafisa skulle med:)
Jag har bestämt mig för att jag ska antigen vara dretfull eller så ska jag vara nykter!
Känner faktist att jag ska sova nu, har nästa vänt på dygnet skit skumt är det. Så i kväll ska jag lägga i från mig datorn tidig.
Och förövrigt är det ändå inget roligt som händer, inga roliga på msn och annars är det ju rätt dött över allt.
Frågan är om man skulle ta och äta lite kvällsmat? Har börjat äta en gång om dagen, äter runt två, tre på dagen sen äter jag inget mer ?

Morgondagensplaner:
♦ gå upp tidigt
♦ åka till Bollta på förmiddagen
♦ grejja lite hemma
♦ jobbmöte
♦ brudsen!

Förresten har jag jätte ont i munnen, undrar vad det är? gör ont på sidan eller hur man ska förklara.
undar om det är visdomständerna som spökar igen? den sista har ju faktist inte kommit fram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0