Trettondagar efter jul

Idag har varit en lugndag, börja med att äta lite mat Fläskfilé, potatis och brunsås stod på menyn.
Mums! Oxfilé hade ju inte suttit fel men det tar vi väl en annan dag!
Soffan och näsdukarna har varit min vän idag, snoret vill tydligen aldrig ta slut.
Myst med katten och kollat på polarexpressen, kissen börjar bli gosig nu, riktigt gosig:)
Ida är hos Mr.M och äter grapefrukt, det är tydligen svårt.
Och idag ska jag tydligen lämna bort min älskade bil till verkstaden så dom kan fixa skärmkanterna så hon blir snygg och fin.
Ikväll har jag lust att kolla på film och äta en stoooooooooooor skål med popcorn.


I bilhallen för att hämta min nya pärla <3 bästa bilen! Kommer aldrig göra mig av med den



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0