Trött, trött & trött

Jag är så äckligt trött, på 47 timmar har jag nu sovit i 1! hästletandet var jobbigt.
Jag ser knappt vad jag gör så trött är jag, har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv. Ska peta i mig lite mat sen ska jag ligga i soffan och kolla på blondinbella på let's dance!
Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills i morgon!
Idag har jag alla fall lekt med Mallan hela eftermiddagen. Innan jag åkte till stan satt jag och lipa till linas blogg, usch när man tänker på det fan usch!

Nu dör jag, vi hörs i morn för då är det fest! gäller att tagga. Förfest i Mjölby och sedan drar vi till Platens, Linköping med Brudarna och Philip & Co.


Mallan och jag va nere i Varamon och kolla läget, fint var det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0