Ünderbart

Helgen har varit så kanonbra den bara kan bli!

Vår Lördag börja med att Ida och jag åkte till Jönköping. För lite shopping och en dejt med andreas men det blev ju som det blev,
Men i alla fall, Ida inhandla lite smått och gott. Och jag var kräsen som vanligt!


A6 parkeringen Jönköping


Ida, A6 parkeringen Jönköping


Coffehouse, Jönköping City



På kvällen åkte vi till Varamon för att fira Mallan, det bjöds på kycklingpaj och till efterrätt blev det äpplepaj.
ABBA-singstar och lite alkohol senare kom Nicke och hämta oss och skjutsa oss till Linköping, Där vi hamnade på Platens då födelsedagsbarnet fick bestäma.
Lite folk i början och torra människor som dansa, Men när vi Motalabrudar kom och ägde hela dansgolvet blev allt mycket bättre, allt folk kolla på oss och undra nog vad vi gick på för droger?
Men roligt hade vi och mer kan jag inte säga, för det var den bästa festkvällen på länge!

Bilder kommer imorgon för nu ska jag sova, för i morgon hade jag tänkt mig att åka till kontoret en sväng.
och mysa med mamma för hon var tydligen ledig i morgon och på tisdag för då är det tydligen röddag,
det hade jag missat totalt.
Man kanske skulle åka till Magget, nycktert vill säga men för skojs skulle, men med tanke på hur mycket pengar jag brände igår så kanske jag borde stanna, 500 spänn på bensin, 900 spänn på Platens ajaj
Men eftersom kvällen var toppen så gör det faktist inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0