Just dance - det är kallt!

Åh vad glad jag blir, läs antalet stiger mer och mer!

Härligt, ändå tycker jag att jag inte bloggar så mycket förtitillfället då jag faktiskt har rätt mycket i mitt liv.
Men vet ni, det är inte så där glamoröst längre som det var i somras...
När allt var så himla roligt, jag gjorde jämt massa saker med mina vänner. Och livet allmänt bara glassa!
Nu känner jag mig gamla.. Jag sitter just nu på mitt kontor och det är svinkallt! Tänkt sträcka mig till värmegrejjen men orka inte så tog på mig jacka över axlarna men armarna lider! Så måste nog dra på värmen lite ändå..
Jag ska äta lunch med Johanna på Wooken, jobba mera sedan rida.
Sen vet ni vad jag ska göra för glamoröst? Jag ska sova!
Det är så mitt liv ser ut just nu, kan det inte bara bli lite varmare alla fall.
Tråkigt och mycket att göra. Inget speciellt händer precis. Därför skulle jag behöva en överraskning eller nått liknade?

Ida har i allafall planerat helgen, visst får man göra det så här tidigt det är ju faktiskt lilllördag idag?
Vi ska nog göra ett besök på Platens i Linköping, och på Fredag hade jag nog tänkt att hänga med Emma till Kim en sväng, och träffa mitt järngäng! Det är så länge sen vi alla träffades på en gång. Men saker och ting förändras och det är inte lika dant som förra våren! Då hade vi så himla roligt, men nu när man börjar bli "vuxen" så räcker inte tiden till. Känns som jag är så osocial mot dom.
För vuxen måste man väl få kallas sig själv nu?
19-år, 20 i år!
Körkort
Jobb
Studenten är tagen
Snart egen lägenhet, pengarna ska bara börja rulla in!
Undra när mannen i mitt liv dyker upp och man ska skaffa barn?
Men var bara lugna för ni vet ju att jag inte vill ha nån liten unge och skriker och luktar bajs, det räcker med Ida,
haha näe skämtåtsido. Nån gång inser väl jag också att de skulle vara trevligt med ett litet barn.

Men nog prata om det! Här ska vi leva livet tills vi är minst 25 allafall.

Ha en toppen dag alla söta läsare, så ska jag jobba vidare, sätta på värmen och snart gå på lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0