090111. Söndag

Såg att jag hade gjort ett litet inlägg igår, förfesten va helt perfekt. Lite torra i början kanske men körde vi på.
Plaza var mindre bra, utan det sög helt enkelt inte vår grejj! Ledström, Eddie och Henke var där och skaka lite rumpa.
Det var väl dom ända vettiga där?
Tack för skjutsen, Danne och Fjunar!


 
Hitta ett par snygga glajjor och drog en pose med Festens värd Philip


Philip Ida & jag


Fjunar spela sämst musik! haha ;)

Mer bilder kommer nog i morgon, så fort jag får dom från Ida. Finns många roliga från förfesten;)



Idag har vi varit hos Pp för i morgon åker har till Ronneby för att göra lumpen. Han kommer hem om två veckor ungefär.
Ska stötta Emma nu, jag kommer sakna han och då förstår jag hur mycket om kommer sakna honom, 11 månader!
Ida, jag och Zäta blev bjudna på Tårta och must!


Mannen som lämnar oss i 11 månader!




Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen till min blogg om namnsmycken! :)

Mvh Linda

2009-01-12 @ 16:17:37
URL: http://madebylinda.blogg.se/
Postat av: Bea

Fin blogg :)

2009-01-12 @ 17:36:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0